Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok spoločnosti SHARK COMPANY, s.r.o.
1. Všeobecné obchodné podmienky
Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode spoločnosti SHARK COMPANY, s.r.o. nachádzajúci sa na internetovej adrese http://www.znovin.sk/.
Prevádzkovateľom internetového obchodu znovin.sk a predávajúcim je:
SHARK COMPANY, s.r.o.
Nálepkova 18, 902 01 Pezinok
IČO: 35877944
IČ DPH: SK2021805335
Tel.: +421 907 457 447
e-mail: steiger@sharkcompany.sk
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Ako nakupovať
Proces nákupu začína vložením tovaru do košíka. Po vložení tovaru do košíka sa môžete buď vrátiť do e-shopu alebo v ďalších krokoch dokončiť nákup.
Ďalšie možnosti vytvorenia objednávky
Vašu objednávku prijmeme i telefonicky na čísle +421 907 457 447, alebo môžete objednávku zaslať i ako obyčajnú e-mailovú správu s konkrétnym výberom sortimentu na adresu: znovin@sharkcompany.sk.
Vytvorením objednávky súhlasíte s týmito podmienkami:
- Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká okamihom prevzatia objednaného tovaru kupujúcim.
- Vlastníkom tovaru sa kupujúci stáva v okamihu zaplatenia kúpnej ceny a prevzatia tovaru.
- Registrovaní zákazníci udeľujú súhlas so spracovaním osobných údajov.
Spôsoby doručenia tovaru
- Na dobierku prostredníctvom kuriérskej služby DPD Wine logistic pri objednávke uceleného balenia, t.j. minimálne 6 fliaš v kartóne, je doručenie kuriérom zdarma v rámci SR.
- Pri nižšom množstve objednávky ako je ucelené balenie 6 fliaš (1 fľaša,alebo 3 fľaše) je možnosť objednania individuálne na e-mailovej adrese znovin@sharkcompany.sk s konkrétnym výberom sortimentu so spoplatneným tarifom DPD 9,- EUR s DPH, alebo osobným odberom bez dopravných nákladov.
- Osobný odber na adrese privátneho klubu slúžiaceho prednostne na degustácie, je možný po telefonickej dohode termínu vyzdvihnutia objednávky na adrese Záhradná 19, 902 01 Osobný odber objednaného tovaru je možný proti platbe v hotovosti, prípadne po úhrade vopred na bankový účet predávajúceho.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota je do 14 pracovných dní, spravidla však býva kratšia.
Prevzatie zásielky kupujúcim
Pri prevzatí zásielky sa vždy ešte v prítomnosti prepravcu presvedčte, že obal zásielky nie je poškodený (zdeformovaný, roztrhaný, rozmočený, porušená baliaca páska). Ak zistíte poškodenie, ihneď spíšte s prepravcom protokol o poškodení zásielky a zásielku nepreberajte. Následne na náš e-mail znovin@sharkcompany.sk napíšte, z akého dôvodu ste zásielku neprevzali. Čo najskôr sa s vami spojíme a spoločne sa dohodneme na dodaní novej zásielky.
Ak je zásielka v poriadku, je Vašou povinnosťou si dodaný tovar prezrieť a o prípadných chybách a nedostatkoch nás informovať (telefonicky alebo e-mailom) a to do troch dní od jeho doručenia. Toto sa vzťahuje i na neúplnosť dodávky a nezrovnalosti v počte dodaného tovaru. Pri reklamácií je nutné s tovarom predložiť i kópiu dodacieho listu (faktúry) spolu s dokladom o zaplatení.
Práva a povinnosti predávajúceho
Predávajúci má právo stornovať objednávku po oboznámení kupujúceho, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.
Pri osobnom odbere tovaru si predávajúci vyhradzuje právo overiť totožnosť kupujúceho alebo osoby poverenej k odberu tovaru, a to v prípadoch, kedy je dodávka tovaru kupujúcim platená prostredníctvom bankového prevodu.
Práva a povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný:
- prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,
- zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru,
- nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho,
- v prípade osobného odberu potvrdiť prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby, na faktúre predávajúceho.
Kupujúci má právo:
- na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní (potvrdení) objednávky.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.01.2020.
2. Reklamačný poriadok
Reklamácie budú vybavené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky a to do 30 dní od doručenia reklamácie (zásielky). Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne a to telefonicky, prípadne e-mailom.
Zákazník je povinný predložiť spolu s reklamovaným výrobkom tiež doklad o zaplatení. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnym skladovaním. To znamená, že záruka sa vzťahuje iba na zjavné vady chuti a vzhľadu. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom obale, vo fľaši plnej minimálne do 2/3 obsahu a uzatvorenej pôvodnou zátkou. V prípade zistenia oprávnenosti reklamácie bude tovar vymenený kus za kus alebo bude podľa dohody so zákazníkom vrátená kúpna cena daného tovaru. Do tejto čiastky sa nezapočítava cena balného a poštovného. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar zaslaný späť zákazníkovi na jeho náklady.
Odstúpenie od zmluvy, záruka vrátenia peňazí
Kupujúci má podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, právo vrátiť tovar zakúpený v internetovom obchode bez udania dôvodu a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.
Podmienky vrátenia peňazí:
- Tovar musí byť kupujúcim odoslaný najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia (prevzatím tovaru sa rozumie jeho prevzatie od prepravcu alebo jeho vyzdvihnutie na mieste osobného odberu).
- Tovar musí byť v pôvodnom neporušenom obale a musí obsahovať všetku pôvodnú dokumentáciu, ktorú tovar obsahoval pri doručení tak, aby ho bolo možné ďalej ponúkať zákazníkom.
- Zásielka musí obsahovať doklad o zaplatení.
- Balíky zasielajte bežnou balíkovou poštou. Balíky zaslané dobierkou nebudú prijaté.
- Balíky s vráteným tovarom posielajte na adresu: SHARK COMPANY, s.r.o., Nálepkova 18, 902 01 Pezinok.
Vyhlásenie o ochrane údajov
Všetky údaje získané od zákazníka sú považované za jeho osobné údaje a vzťahuje sa na ne povinnosť ochrany údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Predávajúci – spoločnosť SHARK COMPANY, s.r.o. vyhlasuje, že dáta zhromaždené na základe objednávok neodovzdá ani iným spôsobom neposkytne tretej strane. Ďalej predávajúci tieto údaje neposkytne na ďalšie komerčné účely. Predávajúci na žiadosť zákazníka, bez udania dôvodov, jeho osobné údaje vymaže z databázy zákazníkov.
Ak je to v súvislosti s realizáciou objednávky nutné, poskytujeme Vaše údaje našim partnerským spoločnostiam za účelom dodania tovaru a plnenia zmluvných dojednaní.
3. Ako objednať
Ako vybrať tovar
Vína sú rozdelené do 3 základných kategórií.
Základnú skupinu vín tvorí „Kompletná ponuka jednotlivých vín“, kde si môžete vybrať akékoľvek víno v našom katalógu (pre uľahčenie vyhľadávania odporúčame použiť filter, kde si v rozbaľovacej ponuke zadáte svoje kritériá výberu). Ďalej si môžete vybrať a kúpiť snami odporúčaných „Tematických kolekcií vín“. V kategórii „Vína zo starších ponúk“ nájdete vína zo starších katalógov, ktoré sú v ponuke do vypredania zásob.
Ako vložiť tovar do košíka
Tovar vložíte do košíka pomocou tlačidla „kúpiť“ priamo v zozname vín a alebo pomocou tlačidla „vložiť do košíka“ na detaile vína.
V košíku môžete pri každej položke upraviť požadovaný počet kusov fliaš alebo setov. Každú zmenu počtu kusov je potrebné potvrdiť tlačidlom „prepočítať“ — košík následne prepočíta cenu objednávky, počet kartónov v objednávke . Z košíka môžete tovar odstrániť pomocou krížika, ktorý je umiestnený vpravo vedľa každej položky v objednávke. Môžete takisto pokračovať vo výbere ďalšieho tovaru kliknutím na tlačidlo „späť do obchodu“, alebo pokračovať v dokončení objednávky kliknutím na tlačidlo „Pokračovať“.
Ako úspešne objednať tovar
Proces objednávky pozostáva zo 3 samostatných krokov, pričom ku predchádzajúcemu kroku sa môžete kedykoľvek vrátiť. Obchod si totiž všetky vami vyplnené údaje pamätá.
Košík - v košíku kliknite na tlačidlo „Pokračovať“.
Vaše údaje - stačí vyplniť osobné údaje a adresu, na ktorú má byť zásielka doručená. V prípade, že ste u nás už nakupovali a máte prihlasovacie údaje, stačí vyplniť prihlasovacie meno (váš e-mail), heslo a vaše údaje vám obchod automaticky vyplní. Keď máte všetko zadané, kliknite na tlačidlo „Dokončiť objednávku“.
Zobrazí sa vám Rekapitulácia objednávky a váš nákup je dokončený. Na zadaný e-mail vám zašleme zhrnutie objednávky. E-mail si uschovajte pre prípad ďalších otázok.
Prajeme vám príjemné nakupovanie.
V prípade ďalších otázok neváhajte a kontaktujte nás.